Tuesday 17 May 2011

JoDoH....

Memang diakui jodoh dan pertemuan itu adalah di tangan Tuhan..tapi sesuatu perkara boleh terjadi tanpa kita duga..bagi aku..aku selalu mengidamkan hidup yang bagaikan sebuah drama..maksudnya...kita xtau spe jodoh kte tapi sebenarnya kita selalu terserempak dengan dia tapi kte xpernah perasan dye ade kat situ...hanya berselisih tp x pandang satu sama lain...hahahhaaah..macam best kan...tp slalunyer bnde cam tu one in a million je...dalam drama or filem byk la...yang paling dramatiknyer bila kte jmpak dgn jodoh kte dekat masjid..heheheheh..lagi afdal..cam tru drama nur kasih ckit..hehheehehe....tu opinion aku la..xtau la korg cmne...selalunyer orang kte la..klu jmpak bakal suami or isteri dekat masjid maksudnyer jodoh berkekalan..org laen la yg ckap..aku just sampaikan..heheheh...contohnyer ade sesetengah perkara cam bila seseorang perempuan yang tidak di sangka-sangka dipinang orang kemudian berkahwin dan perkahwinannya kekal sehingga ke anak cucu. Itulah yang dikatakan jodoh pertemuan di tangan Tuhan. Begitu juga seorang yang sudah lama bercinta dan berjanji untuk untuk berkahwin namun mereka gagal berkahwin, juga dikatakan sebagai jodoh pertemuan itu di tangan tuhan...Sebab tu jgak kte xleh nk ramal ape yg akan berlaku di masa depan..byk jgak org ckp klu kte asyik dengan seseorang tu mgkn dye yg akan jd jodoh kte...bg aku aku lebih ske mencintai dan menyayangi org yg mencintai dan menyayangi kerana ia membawa ke arah kebahagiaan yang harmoni...bagi aku ape yg mendatang harus diterima dengan terbuka...END..



gambar hiasan sahaja..





1 comment: