Saturday 21 May 2011

sImPle cOOkinG...

hehehehehhe..im back...arini laen skit..all about food...bnde ni simple jew..bg sesape yg bru nk brjinak2 dlm bdang ni..sape2 yg bakal jd isteri org tu sesuai la kan..memasak ni bkan ssah pon..asalkan kte berani mncuba cukup la...hehehee..aku mula2 xpandai..tp lma2 bila dh dduk umah bujang ni kne la memasak kan..takkan nk makan luar n tapau je tiap ari...heheheheeh...masakan aku arini sumer simple jew...masa aku masak 1 jam 15 minit je...kejap jew...bahan yg aku pakai sumer sng didapati..heheheheh...silalah cuba yer....aja aja fighting!!


ni favorite aku...ikan masak sambal senyum selalu...keekkeke


ni yg kedua...kacang panjang goreng fabulos...gegegegege




ketiga...ketam masak cili api glamorous...kikikikikiki


yg keempat...sup ayam kaw berapi....heheehehehe


yg last skali...telur dadar blur...kah kah kah kah kah...

SELAMAT MENCUBA...






No comments:

Post a Comment